Fuck them shoes them skateboard sneakers

Young L Got my vans on, but they look like sneakers Got my vans on, but they look like sneakers Got my vans on, but they look like sneakers U Wearin' coke whites cuz my vans look clean and Got my vans on, but they look like sneakers Got my vans on, but they look like sneakers Got my vans on, but they look like sneakers U Wearin' coke whites cuz my vans look clean [Verse 1] Got my vans on, finna out walk out the door Put five on the grapes so u know i'm gon' blow Got the new pack shoe, bought it right out the door Holla at the dope girls, dope boys all GO Man, if u really tight, then u gotta get vans See me in the club, bitch i'ma grown man If u see me at a party, then it must be crack Cost 36 dollars, all black, yes Like my niggas may slap and we get clothes mayne Fuck coke whites, cuz my vans fukkin gold Got new top-siders finna fly like kites Go to sleep in the day, go to parties at night Man, i'm from B-town and all my niggas get like Man, we be sportin vans and we throw away Nikes If u wanna get right, stop buyin those Nikes Get some new fukkin vans and u'll bet u look icey Catch me in my vans goin dumb At a function or a party, we gon' get this shyt started They got all kinda vans, like checkered different colors If u lace 'em pass the fourth hole, u some type of sucker Once copped me a pair from the skateboard shop Went home, they didn't fit, then i had re-cop I give a fukk, yea ya boy rock slip ons But I bet i'll snatch ur chick wit my got damn vans on Holla at cha boy, but i can tell ya where i got these Vans don't cost G's, real niggas wear these vans yea
redhead kinpinabby winters nude amateur

Drino Man - Fuck Vans Lyrics

mature inculata perfettamelena tara dp masturbation on webcamlea thompson toplessbooty lick

Drino Man - Fuck Vans Lyrics | MetroLyrics

Yo-yo-young Dr-i-no How mnay rappers you know wear Vans? You ever see Tu-Pac wit some Vans? Uhh, I don't remeber that. Snoop Dogg,naw he in chucks. Got this remix on and we fit to get hyphy got these ladies on tha track cause these cats don't like me Talkin that shit so I had to back it up. Got my Puma's on cause they are real sneaka's Got my Nike's on cause they are real sneaka's Got my Jordan's on cause they are real sneaka's Fuck Van shoes dem skateboy shneaka's.
bbc inside tight ebony teensbbw pink princessamatuer home wifeswapping sex videos

Supreme And Vans “Fuck The World” Sk8-His Drop This Week

.
eat me i squirt
.
31 11
Comments
  •   Gronris March 3, 2019
    If you like it, I can ask my Master to fuck us both. He is really strong.
    +29 -4
  •   Mezizil November 11, 2019
    What happens in the family, stays in the family ; )
    +8 -0
  •   JoJotaxe April 4, 2018
    sexy girli will fuck her any day
    +28 -10
  •   Kajiktilar March 3, 2019
    You are so wonderful, and so much joy to see!
    +20 -15
 
Home Sex Dating